• De ‘real last mile in reporting’ met CCH Tagetik en F19 Digital First Reporting

Wat zijn de veranderingen in Corporate Reporting en wat zijn de achterliggende trends? Hoe kun je inspelen op deze trends en effectief communiceren met de verschillende stakeholders? In dit webinar lieten wij zien hoe je offline én online meer impact kunt hebben met je rapportages.

Door Patrick van der Horst, mei 2018

Op 15 mei organiseerden wij het webinar ”De ‘real last mile in reporting’ met CCH Tagetik en F19 Digital First Reporting”. In dit webinar lieten Marcel Rosenbrand en Patrick van der Horst zien hoe je met CCH Tagetik en F19 Digtital First Reporting offline én online meer impact kunt creëren met je rapportages. De ‘real last mile in reporting’ is immers de communicatie met de stakeholders.

In dit webinar gingen wij in op de volgende kernvragen:

– Wat zijn de veranderingen in Corporate Reporting en wat zijn de achterliggende trends?
– Hoe kun je inspelen op deze trends en effectief communiceren met de verschillende stakeholders?
– Hoe koppel je het F19-platform aan je CCH Tagetik applicatie en andere bronnen?

Wat leer je in dit webinar?

– Wat is het Digital First Reporting platform van F19?
– Wat is de toegevoegde waarde van zo’n platform boven CCH Tagetik?
– Hoe integreer je beide oplossingen?

Voor wie is dit interessant?

Voor gebruikers van, of geïnteresseerden in CCH Tagetik en effectieve stakeholdercommunicatie, zoals:
– Corporate Communications Professionals.
– Marketing professionals.
– Investor Relations managers.
– Reporting specialisten.
– Corporate & Business Controllers

Agenda

Bekijk hier onze agenda voor aankomende webinars en kennissessies.

Webinar terugkijken?

CCH TagetikF19 Digital First Reporting