Integrated Business Planning met Anaplan

Dinsdag 23 oktober organiseerden wij het webinar ”Integrated Business Planning met Anaplan”. In dit webinar lieten wij in een halfuur zien hoe het synchroniseren van commerciële, financiële en logistieke planningen in één gezamenlijk overzicht leidt tot betrouwbare forecasting, lagere voorraadvolumes en uitgebreidere financiële prognoses.

Door Nina Hoekstra, oktober 2018

Integrated Business Planning

Het plannen van de levering van de juiste producten of diensten op het juiste moment kan een grote uitdaging zijn binnen uw bedrijf. Een effectief planningsproces is dan ook geen Integrated Business Planning met Anaplanoverbodige luxe. Dit geeft houvast en zorgt ervoor dat bedrijfsfuncties hun activiteiten op kwartaal-, maand- of zelfs weekbasis in overeenstemming brengen.

Connected Planning in Anaplan

  • Gebruiksvriendelijkheid: Anaplan biedt gebruikers de mogelijkheid om zelf hun dashboards aan te passen aan persoonlijke voorkeuren. Er is geen afhankelijkheid van een vooraf gedefinieerde format of opzet. Dit kan allemaal zonder hulp van IT of consultants.
  • Real-time calculatie: Berekeningen worden real-time verwerkt in geïntegreerde planningen waardoor de impact van wijzigingen op elk onderdeel van de organisatie direct inzichtelijk is.
  • Cloud-based: Anaplan is volledig cloud-based waardoor beheer van servers en bijbehorende investeringen niet van toepassing zijn.

 

Anaplan en Integrated Business Planning

Een real-time afstemming tussen alle planningsorganen binnen uw organisatie, dát is Integrated Business Planning met Anaplan. Het synchroniseren van commerciële, financiële en logistieke planningen in één gezamenlijk overzicht leidt tot betrouwbare forecasting, lagere voorraadvolumes en uitgebreidere financiële prognoses.

Terugkijken

Heb je het webinar gemist? Vul dan hier onder je gegevens in om de webinar terug te kijken.

Webinar terugkijken?