• Wat je altijd al had willen weten over Anaplan maar nooit durfde te vragen

Op 2 november vond de Anaplan Close Up plaats in de Maasstad. Het enthousiaste publiek kreeg van alles te horen over de nieuwe Anaplan ontwikkelingen. Daarnaast deelde Booking.com hun ervaring met Anaplan en konden gasten participeren in verschillende workshops gebaseerd op hun ervaring met Anaplan.

Door Stef Jansen in de Wal, november 2017

Op de Anaplan Close up was voor ieder wat wils. Het event begon plenair met een reeks ontwikkelingen rondom Anaplan met ‘best practices’. Na deze nieuwe inzichten was het tijd voor het klantverhaal van Booking.com. Booking.com deelde hoe Anaplan het forecasting proces getransformeerd heeft door een review van complexe Excel modellen naar een accurate forecast. Ook kwam transparantie in planning, datakwaliteit, tijd efficiëntie en verbeterde forecasting methodologieën aanbod. Na deze inspirerende verhalen verspreidden de gasten zich over verschillende workshops naar aanleiding van het Anaplan gebruikersniveau. In beide workshops werden unieke tips en tricks gedeeld om slimmer en efficiënter te werken. De dag werd afgesloten met een mogelijkheid tot informeel netwerken met een hapje en drankje.

Bekijk hier de presentaties terug

 Wil jij de volgende keer ook bij een Anaplan Close Up aanwezig zijn? Meld je dan alvast aan bij Stef Jansen in de Wal.
Plannen, Budgetteren & Forecasten Retail & FMCG Anaplan