The Future of Retail 2019 - Finext - Bekijk hier de presentaties!

The Future of Retail 2019

In de middag van donderdag 28 november vond de eerste editie van the Future of Retail plaats. Tijdens deze middag hebben wij samen met professionals uit de retailsector verschillende trends en ontwikkelingen behandeld en hebben wij geanalyseerd wat de impact hiervan is op de financiële functie binnen retailorganisaties.

Door Frank Boudestijn, december 2019

Spring direct naar de presentaties

Wat is er vandaag besproken?

Hester Duursema | Detailhandel Nederland

hester-duursema
Hester Duursema

Algemeen Directeur
detailhandel nederland

Hester is de ambitieuze directeur van Detailhandel Nederland. In haar keynote beschreef zij diverse trends en ontwikkelingen in de retailsector en deelde zij de visie en ambitie van haar organisatie als belangrijke vertegenwoordiger van de belangen van de sector.

 

Cor Molenaar | RSM Erasmus Universiteit Rotterdam

Cor Molenaar

Cor Molenaar

Bijz. Hoogleraar/Prof. E-Marketing
RSM Erasmus

Cor is de afgelopen decennia een begrip geworden in de detailhandel. Deels vanwege zijn uitgesproken mening en het inspelen op trends en ontwikkelingen binnen het marketingvak, deels vanwege zijn vermogen om het gedrag van consumenten en organisaties in de sector te voorspellen en te voorzien. In zijn no-nonsense sessie ging Cor in op de uitdagingen en implicaties van deze factoren voor de financiële functie.

Matthijs Brouwer | Bol.com

Matthijs Brouwer

Matthijs Brouwer

Director Planning & Control
bol.com

Als directeur business control & financial planning bij bol.com draagt Matthijs veel verantwoordelijkheid voor het financieel management van de grootste online retailer van Nederland. Tijdens het evenement deelde hij zijn praktijkervaring en heeft hij uitgelegd uit hoe de laatste ontwikkelingen in de sector van invloed zijn op de financiële functie in zijn organisatie.

 

Hierna volgde een interactieve paneldiscussie met deze experts. Na een korte pauze eindigden wij het programma met een ronde subsessies, waarbij de aanwezigen de keuze kregen uit twee verschillende subsessies die elk een specifiek thema belichtten.

Wij sloten de dag af met tijd om te netwerken, in een ontspannen sfeer onder genot van een drankje en hapje konden de aanwezigen bijpraten met vakgenoten.

 

Meer weten?

Bekijk hier onder de presentaties van The Future of Retail.

Wil je er volgend jaar ook bij zijn? Neem gerust contact met ons op!

 

The future of Retail - board geïntegreerd performance management diamond partnerThe Future of Retail - sigma conso consolidatie partner

 

Documenten bekijken?

Consolidatie & Corporate ReportingPlannen, Budgetteren & Forecasten Retail & FMCG BoardSigma Conso