Management reporting ondersteunt groei bij Odido
Case

Management reporting ondersteunt groei bij Odido

met Board

Odido (voorheen T-Mobile en Tele2) is één van de grootste telecom bedrijven in Nederland. De missie van het bedrijf is om iedereen in Nederland te voorzien van het best mogelijke internet. Bij deze ambitie past een management reporting oplossing die de mensen binnen de organisatie daarbij ondersteunt. Met de implementatie van Board ontstond deze oplossing.

Het best mogelijke internet voor iedereen

Odido is één van de grootste telecom bedrijven in Nederland. De missie van het bedrijf is om iedereen in Nederland te voorzien van het best mogelijke internet. Bij deze ambities past een management reporting oplossing die het bedrijf de mogelijkheid geeft data weer te geven op een manier die past bij elke gebruiker. Als groeiende telecom organisatie wil Odido steeds meer financiele processen binnen de organisatie automatiseren. Ook is er behoefte aan een oplossing die de grote hoeveelheid data bereikbaar maakt voor elke gebruiker binnen de organisatie. Met de komst van Board worden in deze ambities grote stappen gemaakt.

Board en Odido

Odido heeft ervoor gekozen om al haar financiële rapportages in Board te maken. Denk hierbij aan Profit & Loss Statement, Balancesheet, (directe en indirecte) Cashflow en Treasury. Door al deze rapportages in één CPM oplossing te maken, zorgt Odido ervoor dat het meer overzicht krijgt in de financiële situatie van de organisatie. Daarnaast helpt Board Odido om steeds meer geautomatiseerd en dus sneller en efficiënter te werken.

Board is als erkende CPM oplossing een goede oplossing gebleken voor Odido, de volgende stap wordt het implementeren van  Integrale Business Planning. Bekijk de video om te zien wat de implementatie van Board heeft betekend voor Odido.