Inzicht

De 7 stappen naar inzicht in klantwinstgevendheid

Woensdag 20 september organiseerden wij het webinar “De 7 stappen naar inzicht in klantwinstgevendheid”. In dit webinar kun je ons handige stappenplan zien om inzicht te krijgen in de winstgevendheid van jouw klanten.

Inzicht in de winstgevendheid van je klant? Eenvoudiger dan je denkt!

In het webinar laten we je een aantal slimme tools en strategieën zien die je kunnen helpen om de inzicht te krijgen in de winstgevendheid van jouw klanten. Dit kan je weer helpen goede strategische beslissingen voor de toekomst te maken.

De volgende dingen komen onder andere aan bod:

  • Het concept van klantwinstgevendheid begrijpen
  • De kostencomponenten identificeren
  • Data verzamelen
  • Het inrichten van je tools
  • Het berekenen van Cost-to-Serve en Customer Profitibility
  • Het maken van een goede analyse

Benieuwd geworden? Kijk dan nu het hele webinar terug onderaan deze pagina!

Meer weten over onze aanpak en technologieën?

Hoe krijg je inzicht in de kosten en opbrengsten rondom je product of dienst? Wat heb je nodig om kosten te verlagen, de marge te verbeteren of de product profitability te verbeteren?  Wij leggen je uit hoe je van Activity Based Costing naar Customer Value Management gaat in dit blog!

Het uitdenken van een goede strategie voor de toekomst van jouw organisatie lijkt complex, maar dat hoeft het helemaal niet te zijn. In onze blog over ‘klantwinstgevendheid en Cost–to-Serve (C2S)’ laten we je zien hoe je de juiste inzichten verzamelt om de juiste strategische beslissingen te nemen!

Video bekijken?

Vul het formulier in om direct de video te bekijken.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.